سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مسائل جنسی

صفحه خانگی پارسی یار درباره

راست یا دروغ درباره عوارض خودارضایی

    نظر


مدیریت پایگاه شفا

مهمترین مسئله در ترک عادات ناپسند در زندگی آگاهی و شناخت درباره آن عادت است . وقتی از منفی بودن یک عمل آگاه باشیم به راحتی می توانیم در مقابل آن ایستادگی کنیم . به عنوان مثال شما هیچگاه حاضر نمی شوید آب آلوده و کثیف را بنوشید چراکه می دانید برای شما مضر است .

شناخت و آگاهی در خصوص مسائل و مشکلات مربوط به عمل ناپسند خودارضایی حق شماست و سبب می شود براحتی بتوانید با نفس خود کنار آمده و آنرا ترک کنید . بسیاری سایت ها و وبلاگ ها هستند که با ما به مقابله برخواسته اند که مطالب شما علمی نبوده و جنبه مطالعاتی ندارد . یک نکته مهم در همین امر وجود دارد و آن این است که اگر هدف ما امری غیر از اطلاع رسانی دقیق و علمی باشد و فقط بخواهیم بازدیدکننده داشته باشیم از راههای دیگر هم می توانیم این کار را انجام دهیم .

براستی ، اگر خودارضایی را منع می کنیم نشانه این است که شما را گمراه می کنیم و هدفمان انحراف نسل ارزشمند جوان است ؟!!! آیا وقتی دلایل و ادله می آوریم که خودارضایی-استمناء-جلق زدن روح و جسم و زندگی شما را تخریب می کند هدف ما انحراف اخلاقی شماست ؟!!! براستی اگر بخواهیم واقعیت را ببینیم بهتر نیست بجای موضع انکار کمی عاقلانه تر و فهیم تر برخورد کنیم و بپذیریم که چه صحیح است و چه غلط . هیچگاه فردی را که بگوید مواد مخدر خوب است چون مسکن است ، افسردگی را کم می کند ، آرامش بخش است و ... مورد تایید قرار می دهید ؟!! مسلما نه

خارج از کلیه مسائل و اعتقادات مذهبی ( که اصل و اساس زندگی هر انسانی بر پایه آن است ) : همه کسانی که به خودارضایی رو می آورند درصدی از یک تا صد می دانند عملشان صحیح نیست و مغایر با اصول و اعتقادات اخلاقی و انسانی است .

یک توصیه مهم به شما عزیزان

اگر واقعا به دنبال واقعیت هستید و قصد مخالفت بی مورد ندارید و می هواهید با مطالعه و فهم از خودارضایی و عوارض آن آگاه شوید بهتر است درکنار مطالب گوناگون سایتها و وبلاگها که براحتی دردسترس هستند ، کتابهای ارزشمندی که در این خصوص وجود دارند و مورد تایید جامعه علمی هستند را نیز مطالعه کنید . کتاب هیچگاه به شما دروغ نمی گوید چراکه مورد بررسی کارشناسان قرار گرفته و پس از تایید به چاپ می رسند . ولی مطالب سایتها و وبلاگها می توانند براحتی بر اساس سلیقه افراد نگارش شوند و در پس ظاهر زیبای مطالب اهداف شوم بزرگی وجود داشته باشد .

هدف ما راهنمایی و هدایت شما در مسیر صحیح و درست است

قضاوت عاقلانه و عدلانه با شما